Lingwistyka praktyczna i copywriting

Lingwistyka praktyczna i copywriting to propozycja dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do sprawnego poruszania się w systemach komunikacji medialnej (w wymiarze interpersonalnym i publicznym), uwzględniającej specyfikę współczesnego społeczeństwa, rodzimej kultury oraz środowiska nowych mediów. Lingwistyka praktyczna i copywriting to pierwszy na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu kierunek praktyczny. Oznacza to, że od pozostałych kierunków odróżniają go: liczba godzin praktyk zawodowych oraz prowadzący, wśród których – obok kadry akademickiej – znajdują się także praktycy z m.in. z branży reklamowej i turystycznej, szkoleniowcy i biznesmeni, osoby pracujące w instytucjach kultury, mediach i administracji lokalnej. Praktyczny profil kształcenia lingwistyki praktycznej i copywritingu łączy treści z zakresu językoznawstwa, literaturoznawstwa i nowych mediów z cenną wiedzą na temat podstawowych zasad działania marketingu oraz funkcjonowania otoczenia finansowo-prawnego instytucji kultury, mediów i reklamy.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka)

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia
Ci wygody podczas przeglądana zawartości naszych serwisów. Dowiedz się więcej na temat polityki cookies »

Zamknij