Dydaktyka języka arabskiego. Teoria - praktyka - perspektywy. The didactics of teaching arabic. Theory - practice - perspectives

Michalak-Pikulska Barbara, Lewicka Magdalena (red.)

ISBN: 978-83-231-3027-7
Rok wydania: 2013
Nr wydania: pierwsze
Liczba stron: 222
Okładka: miękka
Format: 148 x 156 mm
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

W 2011 roku Pracownia Języka i Kultury Arabskiej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu obchodziła 10-lecie istnienia. Z wielką przyjemnością oddajemy w Państwa ręce wydany z tej okazji tom zbiór artykułów poświęconych teoretycznym i praktycznym aspektom nauczania języka arabskiego. Stanowi on w pewnym sensie kontynuację dyskusji rozpoczętej podczas sesji naukowej „Dydaktyka języka arabskiego. Teoria – praktyka – perspektywy”, zorganizowanej przez Pracownię w maju 2012 roku, której celem była wymiana doświadczeń i wyników badań naukowych w zakresie kierunków rozwoju współczesnej lingwistyki oraz jej odniesień do teorii i praktyki nauczania języka arabskiego, aktualnych tendencji w dydaktyce języków obcych, szczególnie języka arabskiego, a także interdyscyplinarności w edukacji obcojęzycznej. Nasi referenci – badacze ze wszystkich działających w Polsce arabistycznych ośrodków glottodydaktycznych – przyjęli także zaproszenie do podzielenia się swoimi refleksjami, wiedzą i doświadczeniami na łamach niniejszej publikacji.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka)

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia
Ci wygody podczas przeglądana zawartości naszych serwisów. Dowiedz się więcej na temat polityki cookies »

Zamknij