do wyszukiwarki strona kierunku do rekrutacji lingwistyka praktyczna i copywriting studia I stopnia

Dodaj do schowka
Stacjonarne
Limit miejsc
60
Wymagania
język polski
Dlaczego lingwistyka praktyczna i copywriting studia I stopnia?
Kierunek Lingwistyka praktyczna i copywriting stanowi interesującą propozycję dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do sprawnego poruszania się w systemach komunikacji medialnej (w wymiarze interpersonalnym i publicznym), uwzględniającej specyfikę współczesnego społeczeństwa, rodzimej kultury oraz środowiska nowych mediów. Praktyczny profil kształcenia w ramach studiów humanistycznych łączy treści z zakresu językoznawstwa, literaturoznawstwa i nowych mediów z cenną wiedzą na temat podstawowych zasad działania marketingu oraz funkcjonowania otoczenia finansowo-prawnego.
Dlaczego UMK?
Lingwistyka praktyczna i copywriting to pierwszy na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu kierunek praktyczny. Oznacza to, że od pozostałych kierunków (obok treści programowych) odróżniają go: 1. liczba godzin praktyk zawodowych – w przypadku innych kierunków jest to najczęściej kilkadziesiąt godzin; w przypadku lingwistyki co najmniej 510; 2. prowadzący, wśród których – obok kadry akademickiej – znajdują się także praktycy z m.in. z branży reklamowej i turystycznej, szkoleniowcy i biznesmeni, osoby pracujące w instytucjach kultury, mediach i administracji lokalnej.
Co po studiach?
Absolwent kierunku Lingwistyka praktyczna i copywriting uzyskają kompetencje cenione przez pracodawców firm reklamowo-copywriterskich, w środowisku dziennikarskim (tradycyjnym i nowomedialnym), w instytucjach samorządowych, organizacjach pozarządowych, instytucjach kultury, w zespołach doradczych zajmujących się kształtowaniem wizerunku firmy, instytucji, marki, produktu. Absolwenci kierunku Lingwistyka praktyczna i copywriting mogą z jednej strony podejmować działalność organizacyjno-administracyjną, z drugiej uczestniczyć w pracach zespołów kreatywnych, przygotowujących koncepcje konkretnych działań na polu kultury, mediów i reklamy.
O kierunku

Praktyczny profil kształcenia lingwistyki praktycznej i copywritingu łączy treści z zakresu językoznawstwa, literaturoznawstwa i nowych mediów z cenną wiedzą na temat podstawowych zasad działania marketingu oraz funkcjonowania otoczenia finansowo-prawnego instytucji kultury, mediów i reklamy.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka)

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia
Ci wygody podczas przeglądana zawartości naszych serwisów. Dowiedz się więcej na temat polityki cookies »

Zamknij